23 Nisan 2017 Pazar

ARiEL WiNTER

A  R   i  E   L      W  i  N  T  E   R
Ariel Winter'ın En İyi Rolü Kendisi Olmaktır 
"Spot ışığında büyümek büyük olasılıkla benlik saygısı için en kötüydü" diyor. "[Modern Family] 'i başlattığımda, 12 yaşında bir gecede olanlardan tamamen farklı bir vücuduma sahibim, ince yapıştım, göğsüm yoktu, popom yoktu - hiçbir şeyim yoktu. Bu konuda çok üzüldüm Sonra otomatik olarak bir gece boyunca bedenim çok değişti D bardağıyım ve daha büyük bir popom vardı ve belim genişliyordu Her şey daha da büyüyordu Otomatik olarak bu nefreti ve kararı çevrimiçi aldım "dedi 
Kış, eş yıldızı Sofia Vergara'nın vücudundaki dönüşümü kabul etmesine yardım ettiğini söyledi. "Sofya'da büyümek için harika bir rol modelim vardı, onun canı cılız bir kadın olmasından ötürü onun kim olduğu ve neye benzediği süper gururdu" diye belirtiyor. "[Sofya] bedenimle nasıl baş edileceğimi birazcık mücadele ettiğimi görebiliyordu ve bana her zaman tavsiye etmeye çalışıyordu:" Vücudumun tipinde iyi görünen bazı markalar var "veya" Giyin Ne istersen, kendin hakkında iyi hisset. " 
Kış, aynı zamanda yaşlı kız kardeşi Shanelle Workman'ı da kendi cildinde rahat hissetmeye teşvik etti. "Ona çok fazla bakıyorum," diye ses çıkıyor. "Onların benimle konuşmasını dinlerim," Başkalarının ne düşündükleri önemli değil, sen olduğun kişisin, değişmeyecek "" Kendin olduğun kişi için sevin "İnsanlar ne olursa olsun nefret edecekler Dedikleri her şeye uyabilirsin ve hâlâ seçilecek bir şeyler bulacaklardır.Veya kendin olabil ve mutlu ol ve söylediklerini dinlemesin. ""
Kış, 17 yaşındayken göğüs düşürme kararı aldı. Cerrahi skar, SELF'teki fotoğraflarda görülebiliyordu ve o günden beri sosyal medyada birinin vücudunu sevmekle ilgili açık sözlü davrandı. "İnsanlar benim giydiğim şeylere ve yaptığım her şeyden ötürü benim hakkımda birçok yargıya varıyor" diye açıklıyor. "Yaptığım birçok şeyi yüceltip nesneleştiriyorlar ve insanların beni normal 18 yaşındakiler olarak görmelerini diliyorum, her yaşımın yaptığı gibi aynı şeyleri yapıyorum. " 
Winter ayrıca Instagram ve Snapchat'ta paylaştığı riski self'leri savundu. "Herkes öylesine heyecanlanıyor ki popolarımın bulunduğu fotoğraf gönderiyorum, popo, herkesin poposu var" dedi. "Sanki yaşayayım! Hayatımdan zevk alıyorum, hayattan zevk alıyorsun, eğer istersen de kıçını göndermelisin!"  
"Bu aşamada, belli bir süre sonra yorgun düştük. Endüstride uzun süredir bulunduğumu hissediyorum, ki bu noktada insanların yorumlarını ve maruz kalma beni fazla rahatsız etmiyor. Bir şey için olumsuz geribildirim aldığınızda insanları rahatsız ediyor, ancak bana sadece endüstride giren kadar sert vurmuyor. " 





"Sokakta yürürken birisi aklınızda biraz hayat yaşıyor ve birileri sizi 'TV'den çıkan kız' veya 'Gözlüklü kuzen Alex' olarak tanıyor, ancak birisi size gelinceye göre farklı, 'Ariel Winter, çevrimiçi olarak söylediğin şeyleri severim' ya da 'Karakterinizi çok seviyorum, bana çok fazla esin kaynağı oldu.' Alınan pozlamayı sevdiğim beni gerçekten etkileyen şeyler bunlardı. Sonra kırmızı halılar ve giydiğim şeyler konusunda olumsuz olabilecek diğer pozlama da var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder